I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

tirsdag, september 08, 2009

Ol' Mac Anja

Eg e blitt Mac-nerd. Før eg fekk macen min, så kunne da lett ta fleire veke uten at eg fekk "ahhhegmåååpådataenogsjekkefacebookogandreuviktigetingsamtspeleettelleanna"-abstinensa. No tar da ca 5 tima.

Eg kan sitte og trykke på oppdater-knappen på facebook i timesvis. Eg ser utallige snutta på youtube. Lese andres, gjerne også vennersvenners, blogga. Synge inn sanga som eg skal gi bort til jul. Spille Settlers.

Og eg spør meg; KOFFØ I ALLE DAGE KAN EG IKKJE BERRE LESE PSYKOLOGIENS HISTORIE ISTEDET???

Ikkje får eg noe ut av dette datahysteriet mitt, og ikkje får noen andre noe ut av da heller. Eg sløse bort verdifull tid som kunne og burde blitt brukt på flinkstudent- og flinkkone-saker.

Eg skal herved forbedre meg. Love. Ti fingra på macen min.




...

Ingen kommentarer: