I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

tirsdag, september 01, 2009

Nåværende status

Idag har eg slumra i to tima på mobilen. 2 TIMA. Da burde egentlig ikkje ve mulig. Så, etter å ha stått opp litt seinere enn planlagt, med frokost (merk; sunn, flink pike) innabords, så var det dags for psykologiens historie... Men da eeeee så døllt. Eg tar meg sjølv i å gjespe ette kvar setning. Ingen av ordene når ordentlig inn i hjernen min liksom, dei berre flyt rundt rett innafor augene ett sted, for så å dø ut. Kunnskapen lagrast ikkje. Prøver desperat å skrive kurrante stikkord, noe som resultere i fleire siders uspesifikke skildringa av dualismedebatt, vitalisme, drit og lort. Eg har lest eit kapittel. Eit stakkarslig lite eit på ca 30 side. Og eg e lei allerede. Klokka e halv tre. Eivind kjem sikkert snart heim. Eg har verken trent, rydda, eller studert nevneverdig mye


Der et rotete hode hviler, hersker rotete bord.


Flink pike? Ikkje egentlig...

Ingen kommentarer: