I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

onsdag, september 02, 2009

Big Bang Theory

Igår ba Eivind meg på kino. Han skulle betale, og eg syns alt va rosenrødt og deilig. Me holder hender, mens eg litt oppstæsja tripper inn i kinoen, totalt uforberedt for det Eivind har planlagt for meg. "Her har me gjengen", seier han, og sikte til 7 generelle guta med noko nerdete utstråling. "Gjengen??", tenke eg, mens eg drar han med meg mot det einaste sikre tilfluktstedet eg veit om, nemlig godterikiosken. "Skal me ikkje på date allikevel??", sutrer eg med skuffelsen skrive i ansiktet mitt. "Nei, date? Me ska på kino med noen av fyrane eg studere sammen med, me. Da sa eg jo i går da.", svare min uskyldige mann. Og han e i grunn uskyldig. Han hadde faktisk sagt at han sku på kino, se G.I. Joe samen med noen studievenna, og at han lurte på om eg ville ve med. Problemet mitt va berre at alt eg hadde hørt frå hans lange forespørsel va: "blablabla; vil du ve med på kino?". Min feil, mine konsekvensa. Så befinn eg meg altså her, på Prinsen Kino. 8 nerda. 2 lange tima med dårlig guttefilm

Gårsdagens aften fortonte seg som ein lite spennende episode av Big Bang Theory. Meg, i rolla som "eneste dame" (les; med betydelig mindre IQ enn resten (merk; ikkje nødvendigvis fordi eg e dame)), og vennene til min kjære mann, som "stor gruppe nerder". Settingen e kinosal 2 på Prinsen Kino.

Random samtale før filmen begynne

Meg: Korleis trives du med matte/fysikk-studiene då? E da interessant? Vanskelig?

Nerd1: Kjekt. Ikkje vanskelig. Hei du "Nerd2" veit du at blablabla, tall, blablabla, pi, blablabla, opphøgd, bla,bla, resultere i blablabla?

Nerd2: Men e du sikker på at ikkje blablabla, resultat, blablabla, e blablabla, viss y delt på i e blablabla??

Nerd3: Eg meine å ha hørt at blablabla, e blablabla mens blablabla e da riktige i denne sammenheng.

Meg: Heh.. No e klokko fem på ni, e de sikker på at me e i riktig kinosal? Reklamen ha kje begynt.

Nerd4: Da e riktig kinosal. Men du "Nerd3", du kan ikkje virkelig meine at blablabla. e blablabla???

På dette tidpunktet har eg knaska i meg heile godteposen eg og Eivind skulle dele når filmen begynte, sunket ned i setet mitt, og ler nervøs påklistra latter der det passe seg. 8 forventningsulle brillekledde øyner e retta mot den kvite kinoskjermen, mens de som i ein halvvåken tilstand diskuterer meininga med livet (les; tallene), og fikler med tekniske dupeditter de har i lommene. Min malplasserthet midt oppi det heile e framtredende, og eg innser min mangel på interresante samtaleemner. Lettelsen e faktisk stor då belysninga dempes og skjermen blir fylt med kjedelig, lange, utenkelige actionscener.
Need I say more?


Random nerder i Big Bang Theory


Random G.I. Joe i film men samme navn.

Ingen kommentarer: