I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

mandag, oktober 12, 2009

Ei helg på sofaen

Hatt herlig besøk av svigermorsan og svigersøss, og dei fekk selvfølgelig sove i senga vår (siden den e så syyyykt god), så då blei det soffan på oss. Men den e kje så ille den heller, altså :) Va på nydelig shoppingrunde lørdag, og fikk kjøpt: boblejakke fra b.young, stor brun skinnveske fra morris(for det måtte eg ha, siden eg berre skal ha håndbagasje på flyet når eg ska til Voss), mørkrosa kvardagskjole og beige/kvit rutete skjorte fra indiska, duskelue og skjerf fra HM. Alt til den nette sum 750 kr. Og eg e FORNØØØYD! Herlig å ha litt peng igjen altså <3

Idag så hadde eg "anjaskalikkjegjørenoenverdenstingdag". Rett og slett fabelaktig. Såg også søt film på nrk nettTV : http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/425415
Anbefalest virkelig.

XOXO You know you love pickles

2 kommentarer:

Henriette sa...

Jeg har ikke ant at du har blogg... Kjempekjekt å kunne lese om hva du fyller dagene dine med. Det gjør savnet litt større, men samtidig også litt mindre (u see?)

Anja Rio sa...

Jepp eg har ein liten ein :) Prøve å skriva litt i ny og ne. Savne deg oog by the way <3