I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

torsdag, november 05, 2009

Tralten

Her går alt i samme gamle tralten. Har nett komme heim ette ein.. *leite ette passande ord*... avvekslande ferie på Voss. Eg syns da e godt å ve i vår eiga lille stove igjen merke eg. Hadde ein herlig shoppingtur aleina idag. Kjøpte masse kul julepynt. Elske da. So no har eg pynta leiligheten vår litt, og eg merke meg at jule begynne tidlig i år. Men eg berre MÅTTE pynte med den fine pynten eg fann. E kje sånn syk glittermerrychristmas-pynt assa. Berre sånn sølvreinsdyr og englevinge og sånt.

Ska eg fortella om noe rart eg såg i høst?
Utafor blokka der me bur e da ei lita fontene. Den e fin, og eg like å titte bort på den når eg går forbi. Ein gong eg titta bort sto da ei jente der, typ 10 år gammel. På fontena hadde ho plassert utallige POKALER i ulik størrelse og fasong, som ho dreiv og fylte med vatn. Og eg spør meg; KOFFØ?! Koffø i alle mine rare daga skulle noen dra med seg femti pokala ut på gata og fylle dei med urinfontenevatn? Nei. Eg veit ikkje.

Fra digresjon til røynd. No masemase Eivind litt. Me må eta. Eg tenke meg pølse. Eller juleskinke. Eller puffers. Men da e ikkje middagsmat.

Ingen kommentarer: