I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

onsdag, september 15, 2010

Haust

Eg tenkjer at hausten er så god! Eg har laga ei liste med Haustmusikk på spotify. Her har eg funne masse finfin orkester-kino-å-så-vakker-musikk som gjer at eg vert glad.



Mine haustdagar brukar eg til å:

- lese psykologibøker, og litt skjønnlitteratur når eg vert lei
- gå med gummistøvlar og paraply, men bli våt likevel
- gå på kafé med vener
- drikke kakao hjå nokon som byr
- hekle minitøflar som er for små til babyane dei er påtenkte til
- tenne hundrevis med stearinlys i stova og sitje under ullteppe med Eivind
- invitere kjente og ukjente på middag og latter
- kinobesøk i mørkret
- syngje i Karisma, gospelkoret eg digger over alt
- skrive kort, brev og dikt
- bake eplekake, bollar og brød og slikt som gjer kvardagen litt bedre
- tenkje at ein vil på chartertur, og derfor bestiller ferie til Mallorca
- henge med Quest, som er det kristne studentlaget eg er med i
- besøke fantastiske vener ein ikkje kunne fungert utan
- søndagsturar til menigheten, der talane er så gode at ein bli tåre-glad
- spele spel til langt på kveld
- sjå seriar på nett, som er så gode at ein plutseleg har sett alle sesongane og lyt leite etter endå fleire gode      seriar
- lage avtalar kvar helg fram til oktober berre fordi det er så mykje kjekt å gjere på at ein ikkje vil velge bort    noko
- sitje i sofaen og høyre på musikk medan ein skriv første blogginnlegg på nesten ein månad og vere  fornøgd med det

 


Kan ikkje du fortelje meg kva du brukar dine haustdagar til?

Ingen kommentarer: