I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

søndag, februar 21, 2010

Søndag

Eg klare kje bestemma meg fø om eg elske søndaga elle ikkje. Altso. Søndaga har seine frukosta, menighet, tura og gode middaga. Og alt da e vel og bra i mine auge. Men... søndaga e også den siste dagen i helga. Hvilket betyr at eg allerede begynne å grua meg til mandag. Plutselig må eg begynne å forberede meg til skulen, og plutselig føles da ikkje ut so da e helg lenger i da heile tatt. Merkelige søndaga...

Nei takke meg til sommarferie. Kvar dag e ein søndag med jordbær og sukker på. Eg e så veldig lei av at da e så kaldt ute at ein nesten berre kan ve inne. Eg veit eg syt og sånn. Derfor blir da denne gongen ei liste over herlege vintersysler. Med snø på.

Vinterdagstips:

  • Skitur. Funke best med bål, appelsiner og kakao.
  • Spelekveld. Funke best med venne og brus.
  • Bolla. Funke best med sukker og kanel i svingane.
  • Mate ender. Funke best med gammalt brød.
  • Badeland. Funke mest med badedrakt på.
  • Kino. Funke best med popcorn.
  • Eivind. Funke best slik som han e.

Har du noen vintedagstips?


2 kommentarer:

SindreM sa...

Komme til Åre og testkjöre Audi quattro på isen...?
Bade i elva mellom isflaka...? Funke best med sauna etterpå

Anja Rio sa...

Vil så gjerne <3