I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

mandag, februar 01, 2010

Æsj

Eg drømme om vår og sommar. Fordi eg kvar januar blir like øverraska øve kor høgt eg hate vinter. I desember trur eg eg elske da. Eg syns snøen e vakker og kulden koselig. Men så kjem januar. Julelysene blir tatt vekk og kvardagen slår meg hardt i magen. Kulde e ein ufyselig ting. Eg bruke ikkje ordet ufyselig så ofte. Men no va da på sin plass. Da meine eg. Eg hate å måtte kle på meg boblejakke, gå ut, fø så å finne ut at eg frys uansett. Eg hate at kulden bit meg i fjeset, og at da vett mørkt før eg syns da e passande. Eg hate naglabet, snørr, forfrosne bein og brun ekkel snø.

Kvar januar kjem eg på vinterhatet mitt. Kvar januar byrjar eg å tenke mot sommar. Eg leiter rundt på nettet etter bilde å drømme meg vekk i. Eg dett inn i den verdenen der lufta lukte noe anna enn eksos og evt. litt frityrolje frå Buran Storkiosk. Der verden består av fleire fargar enn kvitt, brunt og grått.

Dette bildet er tatt klokko halv tolv. Datoen e 4. juli 2009. Bryllupsdagen vår. Temperaturen e 22 grade. 22 grade!! Eg minnast ein herleg altfor varm dag. Sånt lengte eg ette.



Men, veit du ka? Da e faktisk februar no :)

4 kommentarer:

SindreM sa...

Heisann Anja! Kortid kjem neste blogginnlegg? ps: de e' hjertelig velkomen til Åre:)

Anja Rio sa...

Hmmm.. no? :D

Emo og Knut sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Emo og Knut sa...

Veituka no e da mars og snart e da påske :)