I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

fredag, juni 04, 2010

Vårdagar er...

...eit aldri så lite middagsselskap for gode vener.

...kos på Festningen.

...å hoppe for våren.

...ein kul fyr på besøk.


...at korpsmusikken spelar opp til ekte 17.mai-stemning.

...når Eivind stel is.

...når det er fine folk på 17.mai-fest hjå oss.

...å freiste å lage rømmegraut for anleiinga.

...at piknik-korga vert pakka med jordbær og saft. (Kvifor ete inne når graset er grønt? Frøken Dagros anm.)


...avskjedsfest for Reidun som flyttar.  

...mange smiiiil til kamera!

...gode jenter.

...mangel på sol og derav tidenes mest melkekvite bein, med nye sandalar og turkis neglelagg for å kompensere.

...mange menneske i parken.

...at bøttegrillen er tatt fram, og lammekotelettar får svi.

Kva er vårdagar for deg?


4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Neimen heisann :) Her fann eg igjen bloggen din som eg ikkje har vore inne på på lenge. Du har fine vårdagar :) Du kan sjå på bloggen min for å sjekke ut mine :p

Anja Rio sa...

Ja, her er eg :) Takk, det skal eg gjere!

Lina sa...

Er det så fint i Trondheim nå ? :p
Herlige bilder, jeg får veldig lyst på saft og jordbær! <3

Anja Rio sa...

Så fint var det i Trondheim for nokon veker sidan, iallfall ;) Saft og jordbær funker alltid om sommaren, så det anbefaler eg deg!