I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

mandag, august 31, 2009

Nytt liv i Trondheim

For å oppdatere ein verden som savne meg, så skal eg atter ein gang ta prøve å skrive på denne bloggen. Eg forlate den ikkje til fordel for ein ny og finare ein (selv om eg e litt frista til å starte med bokstavelig talt blanke ark), for da ligg ein slags sentimentalhet i dette her med forholdet mitt til bloggen min. Den har vært eit uskrevet kapittel i livet mitt så lenge no, at den fortjene å bli brukt. Mens eg har rota rundt, har den tolmodig venta på at da ska skje noe meir eller mindre nevneverdig i mitt, akk så spektakulære, liv.

Livets løp, kronologisk rekkefølge


-Har gifta meg, og dermed også fått ein mann å dele hus, liv og generelt mye med
-Flytta noen mil nord, til store Trondheim
-Vært turist i egen by, og nytt godt av kultur
-Hatt besøk av tante, onkel og søskenbarn, etterfulgt av søndagsgrill og "sport"
-Blitt student, årsstudium i Psykologi
-Montert sykelig høgt antall IKEA-møbla
-Forelska meg i After-eight kaffi
-Vært på fadderuke, og møtt nydelige folk
-Hatt besøk av Anders, og sett på masse menn i trange shorts som leiker med ball
-Vært sjuk, og sofaliggende
-Fått liiitt nye klær, Eivind e fornøyd, eg syns eg kan presse inn noen plagg til
-Vært på leir, som var nostalgisk herlig
-Laga bolla av vaffelrøre mens eg snakka med Jon Anders på Skype

Verden går sin gang med andre ord. Eg e fornøyd viss eg får lest litt historie i morgo. Preferably på Choco Boco.

Ingen kommentarer: