I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

mandag, august 31, 2009

Mens eg egentlig burde lest psygologien historie...

E ikkje detta ein god grunn til å la være..? Eg kan ikkje tenke meg noe viktigare enn å blogge om dette akkurat no!

100 ting du egentlig ikke gidder å vite om meg


1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder?
23

2. Tror du at du har giftet deg til da?
Ikkje om igjen, liksom.. trur kje da går an ein gong. Ikkje at eg vurdere da.

3. Hvem snakker du mest med på msn?
Meg sjølv.. Gjelde da...? Lite på msn.

4. Husker du hvor du var 11. september 2001?
Jaa.. Heime hos besteforeldrene mine, sammen med masse søskenbarn. Me satt som klistra foran TVen.

5. Hvem ringte deg sist?
Pappa

6. Hvilken CD står i CD-spilleren din?
Har ingen...

7. Har du kjæledyr?
På Voss har eg to søte pusekatta.. Mio og Lille Mjao

8. Når var sist gang du drakk kaffe?
Iforigårs.

9. Er foreldrene dine gift?
Nei.

10. Når så du din mor sist?
For sånn ein måned sio.

11. Liker du å reise med fly?
Ikkje sånn egentlig. Klaustrofobisk, kaldt, skummelt og vondt (får lett proppa i ørene).. Men da e bedre enn andre framkomstmiddel, da kun grunna hastighet.

12. Hvor mange land har du bodd i?
Norge

13. Hvor mange byer har du bodd i?
Voss, Balestrand, Trondheim

14. Hvor mange søsken har du?
2 halvsøstre, 1 lillebror

15. Kan du plystre?
Really good at it!

16. Hva var det siste du spiste?
Skillingsbolle, laget av vaffelrøre.

17. Hva er din favorittiskrem?
Caramelita fra Møvenpick

18. Hva ser du frem til?
Advent

19. Er det noe du vil fortelle til noen?
At eg e gla i Gud

20. Hva gjør du om en time?
Dusjer, leser, lage middag... elle sitt på macen min fortsatt..

21. Liker du kaffe?
Ja

22. Hvor mange glass vann drikker du for dag, gjennomsnittlig?
Fem kanskje..? Blir nesten aldri tørst då..

23. Er noen forelsket i deg?
Ja... Eivind :)

24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene?
Eg like å sove med andre.. så lenge eg får lov til å breie meg.

25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen?
Siiinnsykt mange gonge..

26. Kan du spille poker?
Texas Hold'em iallfall.

28. Har du noen gang vært i Canada?
Nei.

29. Hva var den siste sangen du hørte på?
Hørte på Karisma (koret eg ska begynne i idag) på youtube.. den heitte "Over the hill is home"

31. Hvor mange land har du besøkt?
Danmark, Sverige, Tyskland, Storbritannia, Tsjekkia, Østerrike, Nederland, Frankrike, Spania, Hellas, Kypros... 11...?

32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål?
Engelsk, tysk, ørlite spansk.

33. Har du lyst på piercing eller tatovering?
Tatovering ette kvart.. Mne ein liten ein.

34. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Ja. Men som følge.

35. Svømmebasseng eller hav?
Hav uten ekle ting oppi.. Evt. svømmebasseng uten ekle ting oppi...

36. Hvordan er været hos deg?
Da e grått

37. Spiser du frokost daglig?
Så godt eg kan..

38. Hva er din favoritting å bruke penger på?
Reiser, hud- og hårprodukter, klær og ting jeg egentlig ikkje treng.

39. Hva var det siste du kjøpte?
Appelsiner og Ahlgrens-biler.

40. Hva er ditt favorittprogram på TV?
O so many.

41. Kan du rulle med tungen?
Lett :P

42. Kan du dykke uten å holde for nesa?
Ja, men då kjem da ofte litt vann inn..

43. Sover du med bamser?
Nei, berre med ein kosepus.

44. Hva er din blodtype?
A

45. Er alt lov i krig og kjærlighet?
Nei.

46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine?
Kvit.

47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene?
Ja, da er jo ikkje noe vits å la det stå og renne etter eg er ferdig med å pusse.

48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket?
Njaa. Det spørs litt.

49. Er du voksen?
Sånn ut ifra myndighetsalder og sånt, ja.

50. Har du tatt sol den siste måneden?
Nei, men gjor da litt før bryllupet. Men da e 2 mnd sio.

51. Kan du skifte olje på en bil?
Kan fylle på..

52. Har du fått fartsbot?
Niks

53. Er du avhengig av tv'en?
Enten da, data, elle noen å henge med.

54. Liker du appelsinjuice?
Ja, men e best med ferskpressa.

55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen?
O je..

56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det?
Ja, så lenge den va tam.

57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå?
Få klisterhjerne.

58. Kaffe eller energidrikker?
Kaffe, definitivt.

59. Hva er din favorittby?
London, til no.

60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort?
Viss da hadde vå på land hadde eg nok tatt da med ro.

61. Liker du håndskriften din?
Den e fin, om eg vil.

62. Hvilken sang hører du på?
You won't relent, med Misty Edvards

63. Har du vært så full at du har besvimt?
Nej

64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort?
Sagt fy. Og blitt trist..

65. Når våknet du denne morgenen?
Morgen...?! 13.44 nøyaktig.

66. Har du søskenbarn?
Ja, og dei e gode folk.

67. Hva liker du med deg selv?
At eg bryr meg om andre.

68. Hvem snakket du med sist?
Snakka med Anders på Skype

69. Hva er det verste faget på skolen?
Kognitiv Psykologi

70. Hvor skal du bo når du blir eldre?
Kvitt hus med stakittgjerde på Voss.

71. Hva drømte du i natt?
At eg og Eivind vekte Anders fordi han hadde forsove seg.

72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp?
Da huske eg ikkje, men da minste eg har betalt e 50 euro for klipp, stripe og farge.

73. Hvor ble du født?
Voss

74. Hvordan var din forrige helg?
Fin. Eg va på leir ;)

75. Hva er din favorittsang?
Da e så altfor mange av dei. Musikk e bare vakkert.

76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en?
Jaaa, men då måtte det vært ein veldisiplinert ein.

77. Hva er den beste iskremsmaken?
Mint.

78. Noen gang likt noen du ikke hadde sjanse på?
Å jada.

79. Har du hjemmeside?
Blogg..?

81. Kan du si alfabetet baklengs?
Sikkert viss eg konsentrere meg....

82. Kyss eller klem?
Klem!

83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente?
Ikkje med vilje.

84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett?
Jens

85. Har du vært på scenen?
Ja.

86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars?
Store søte aliens.

87. Ville du gjort alt for en person du er glad i?
Nei.

88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween?
Trailerdama. Faktisk. Merkelige greie. Eg va 19.

89. Hvem var den siste som gjorde deg sint?
Eivind.

90. Hvorfor det?
Fordi.

91. Hva er din favorittfrukt?
Morell, jordbær, mango, ananas.

92. Irriterer vennene dine deg?
Nei.

93. Hvorfor det?
Fordi.

94. Blogger du?
Ja.... no gjør eg jo da.

95. Er du kilen?
Ikkje i heile tatt.

96. Hvem er/var din favorittlærer?
Haavard Nygaard på ungdomsskulen.

97. Hvilket godteri spiser du på kino?
Smågodt.

98. Syns du gutten skal betale på første date?
Ja.

99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din?
Ja.. men sikkert ikkje utelukkende negativt.

100. Hva skal du gjøre etter denne testen?
Sitte liiitt tiul på macen min, før eg går i dusjen.

Ingen kommentarer: