I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

onsdag, april 25, 2012

11 spørsmål



Hjartesmil har laga ei liste som ho oppfordra folk å svare på. Eg er sjuk og kjeder meg litt, så her er den:


1. om du berre fekk eta éin sak til frukost resten av livet, kva skulle det vera?
Det måtte nok vore mûsli med havregryn, mandlar og gojibær. Sjølv om eg er veldig glad i amerikanske pannekaker med sjokolade i og bær og krem på toppen.
2. reise jorda rundt med dei samme folka resten av livet eller bu i samme hus til du dør?
Eg er ekstremt glad i å reise, men heile livet uten å slå meg til ro hadde vore i meste laget trur eg. Så om huset hadde vore eit slikt koseleg eit, med epletre, stakittgjerde og fin utsikt, så vel eg det.

3. éin sak du skulle ønska at var sunn?
Sukker!

4. regn fire dagar i veka heile året eller aldri meir sjå eit kirsebærtre?
Eg har ikkje sett eit kirsebærtre blomstre endå trur eg, og er veldig van med regn fire dagar i veka. Så eg veit ikkje eg. Litt regn på nasa er alltid fint.

5. din favorittblogg?
Eg trur det må vere Underbara Claras värld.

6. den filmen som du ser når du er heime aleine for helga og du kokar kakao og et knekkebrød eller kjøpepizza til middag?
Enten ein tegnefilm frå Disney, ein gamal norsk klassikar eller ein Tim Burton har regissert.

7. kva er det siste du gjer før du sovnar?
Kysser Eivind.

8. kvifor er din beste venn din beste venn?
Eg har fleire bestevener, og dei er det fordi dei er glad i meg for den eg er uten at eg treng å prestere eller gjere meg til, fordi dei får meg til og le og også ler av ting eg seier, fordi dei tør fortelje meg sanninga, og fordi dei finn på kjekke ting som gjer livet mitt betre.

9. største guilty pleasure?
At eg følger med på mellom 10-15 amerikanske TV-seriar kvar veke. 

10. leva eit liv utan frukt eller aldri få ha gardiner?
Eg må jo ha frukt! Eg kan jo henge opp bananer i vindauget i staden.

11. om du fekk lov til å få ein heilt kroppsdel ekstra, kva skulle det vera og kvar skulle du ha den?
Ein ekstra hjerne som eg kunne hatt på toppen av hovudet under ein svart flosshatt vil eg tru. Der kunne eg lagra kunnskap som er nyttig når ein speler TP, har eksamen og er med på Vil Du Bli Millionær.


Eg utfordrar deg som les til å svare på dei same spørsmåla i kommentarfeltet, eg. For eg orker ikkje laga nye.

Ingen kommentarer: