I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

torsdag, desember 17, 2009

Ja må hon leva.

Bursdagen min igår. Første i Trondheim. Første som gift. Første som 23. Hadde ein veldig flott dag. Blei vekka av Jane, my big sis, og me snakka i øve ein halv time. Så ringte da på døre og Iselin og Kristina sang nyyydelig bursdagssong og laga til stor frukost. Så favorittshoppa eg og Iselin. Me møtte Eivind og stakk på Pirbadet, som e eit innendørs badeland, og kosa oss der i 3 herlige varme, action- og velvære- tima. Stæsja oss opp litt. Eg og Eivind tok ein kaffe på Bari, og spiste deilig middag på Frati, som e ein italiensaktig restaurant. Heime så slapp eg bursdagskaka i golvet så heile fatet knuste. Kaka var underleg nok heil, dog med nokre porselensskår i. Dei tok me vekk og åt kaka. Så sovna eg før klokka va ti. Ei snål lita 23 år gammal pike.

No kjem eg snart til Voss, der eg ska feira heidundranes koselig jul.

Ingen kommentarer: