I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

torsdag, mars 08, 2007

Vår..

Idag va ein fin dag. Idag va da sol og relativt varmt. Eg dro med meg Eivind på ein romantisk tur på strande. Da va herlig. Da lukta vår og jord og sånn. Me gjekk hånd i hånd og ting va berre bra.

Dessuten låne eg ein pus som heite Patchouli (som eg populært kalle katten Janson (selvfølgelig)). Den e kosete og myk og lukte kattemat. Da e ein riktig så kul pus, igrunn.

Også spise eg sjokoldaeegg med melkefyll. Og da e ekstremt godt.

Takk for verden elskede Gud :)

7 kommentarer:

Lina sa...

GRATULERER med "hånd i hånd" i venn! JEg gleder meg stort over din glede, og smiler bredt:)

Ingebjørg sa...

Hehe, føye meg til øversttalande...:) men du? teit spørsmål, du har ikkje sett ein parisian red clinique-leppestift ligga slengandes ette at eg øvenatta hos deg i ferien? finn den ikkje, og savne den litt...:) hævv fønn gåo mæd:D

Lina sa...

Du har har`n !!!! :p

Sjekk bloggen min for å se hva du skal gjøre :)

Ingebjørg sa...

ok, den e greiis! rosa! nice...:) men du? sånn i tilfelle du og johnny eller noen skulle gjera alvor av å ta turen ned her på revy so finn den stad denne helga, fredag og søndag (ik lørdag). So de e hjertlig velkomne viss de vil på ein kjapp road trip! E vell kanskje lettare for dekan å komma på fredag, men trur ting blir bedre på søndag. men anyways, sånn just in case de har lyst, intet press. hugs from deine compadre...:)

Siggy sa...

Gratulerer så mykje med kjæreste! FIne bilder på sia di=)

Ingebjørg sa...

Oj, ser ut som du allerede e tatt, men ikkje har gidda gjere so mye med det... Eg har uansett tatt deg eg og, so no e det høgst på tide at du gjer noe med det!:D Hehe men, du? Påskeferie å greie, skal me treffast og eta påskeegg i lag snart? E jo nødt til da, issy e jo heima og alt i sammen!

drømmeboligen min... sa...

hi anja! =)
eg sat på flesland og venta på flyet mitt i går.. då tok eg opp pc'n og begynte å kjike gjennom gamle filmer som vi "lagde" då vi gjekk på sygna.. hehehe.. du e så arti du!
(stavanger,stavanger,stavanger,stavanger,stavanger,stavanger,stavanger..... )
hatt ei fin påske elle hatt ein fin påske??
kram