I byrjinga var der ein blogg. No er der mange. Dette er ein av dei.

fredag, februar 23, 2007

Snøstorm


eg berre kom over detta bildet frå mai ifjor. eirik lot meg kaste vann øve hodet hans for å gleda meg. da va snilt syns eg. i mai va ting fint då! då va da varmt og herlig og vår og grønt :) ahhh.. hvilken tid...

men her i desse tider i februar e da kaldt :( ..da snør ute idag. og blåse vannrett bortover i verden. eg frys. skal snart koke kakao og smelte bamsemums oppi. da e godt. da e varmt. da e perfekt.

har vå i bergen og kjøpt kle til eivind. og sett kino. og fryst på tærne og i kroppen. og vå frustrert. og vært småsur. men så kjøpte eivind milkshake til meg, og då vatt ting fint igjen.. utenom da der med frysinge.. da blei berre verre igrunn. :/

no tar eivind oppvasken, han. :) eivind e særdeles grei kjenne eg. eg e gla i eivind. mjau mjau.

Ingen kommentarer: